10 Haziran 2019 Pazartesi

Limon Ağaçları

Güneşli şarkılar söyle bana
Limon ağaçları büyüsün içinde.
Kalabalıklar arasında, seni ilk gördüğüm anın heyecanını özledim.


Sonra gel oralardan, bu makinenin rot balans ayarları ile oyna. Aklımdaki her kelimenin adres sorduğu mavi gözlerinle karşıma geçip, yakın çekimde kraterli ay yüzeyi yüzümde huzuru bulduğunu söyle. İşte bunu söylersen; tüm bunlar, "tüm seni özlemelerim," "tüm sabahın körleri," hatta onlarca saçma cümle senin suçun olur.

Giderken çocukluğumu da götürdün benim.

" En çok sevdiğim şarkıydın, herkesten çok sevildin
Siyah beyaz bir film gibiydin, herkes uyurken izlediğim. * "

    Hala farklı şehirlerdeyiz. Ve hala birbirimiz için yazılar yazıyoruz. Senin kaleminden ben dökülüyorum, benim klavyemden sen.
    Hala farklı şehirlerdeyiz. İstesem seni son kez görebilirim, ama istemiyorum. Çünkü bunu yaparsam, gitmene izin vermeyeceğimden korkuyorum.
    Hala farklı şehirlerdeyiz. Ve hala birbirimiz için rüyalar görüyoruz. Sen benim saçlarına dokunuşumu unutmayacaksın, ben de senin parfümünün kokusuyla uyuduğum o geceyi. Bir daha hiç bir kadın, sen gibi kokmayacak, biliyorum.
    Hala farklı şehirlerdeyiz. Git artık. Çünkü çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder