18 Mayıs 2020 Pazartesi

Mayıs Tuzağı

Şimdi burada onca kuşlar uzağında senin
Karlar uzağında, kışlar uzağında.
Mahpus gibidir yani bu gurbet tuzağında.
Bir şeylerin vadesi tükeniyor, hissediyorum.
Gözlerim beyaz çiçekler arıyor yakın.
Beyaz kadar sana kavuşmak var
Beyaz yani iki güvercinin kuş bakışı kadar yakın.
Sevgilim, akrepler arıyor gözlerim
Beni böyle hatırlama sakın.

Şimdi burada onca kuşlar uzağında senin
Yağmur uzağında, çamur uzağında
Hayın bir Mayıs tuzağında
Olmuyor olanlar olduğu gibi.
Organlarım bozuk, bağışla ölüyorum
Az bozuk organlarımı ihtiyaç sahiplerine bağışla.
Görerek, öğrenerek ve iğrenerek öğreniyorum.
Kötüye kullanıyorsun darağacını güzel sevgilim
Bu alkol altlıklı üstsüz sohbetlere
Gel yanıma doğru biraz sevişelim.

Şimdi burada onca kuşlar uzağında senin
Yollar uzağında, eller uzağında.
Sen benim sana zaafımı kötüye kullanıyorsun
Yine gel
Onca kuşlar uzağımdan
Hayın bu Mayıs tuzağından
Gel yanıma yanımdan doğru
Beni böyle hatırlama sakın.



Can Bonomo
Parya Koma (sf. 98)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder